Kom med til Landsmøde 2019

Landsmødet er FN-forbundets øverste, demokratiske myndighed, hvor vores arbejde i den forgangne landsmødeperiode skal diskuteres, og hvor vi skal fastlægge vores prioriteter. Landsmødet afholdes én gang om året i foråret over en dag med taler, politisk debat, afstemninger og valg til vores bestyrelse.

Kort fortalt, er Landsmødet din mulighed som medlem for at få indflydelse på vores arbejde for globalt ansvar.

Læs mere om frister for forslag & opstillinger, mulighed for rejsetilskud og andre praktiske oplysninger - og tilmeld dig inden den 15. april 2019.

Overvejer du at stille op til bestyrelsen kan du benytte blanketten her, der indsendes til sekretariatet på fnforbundet@fnforbundet.dk

Har du spørgsmål til Landsmødet er du altid velkommen til at kontakte os på sekretariatet på samme adresse.

FOTO: UNHCR

Få et foredrag om FN

Leder du efter et foredrag om FN, om fredsbevaring eller noget helt tredje, så har vi meget muligt foredragsholderen

Kom med til Landsmøde 2019