UNHQ
12. February 2020

Oplev FN indefra

I år fejrer FN 75-års jubilæum. I den anledning inviterer vi vores medlemmer og øvrige FN-interesserede på studietur til FN's hovedkvarter i New York. Tag med, når vi besøger centrale kontorer i FN’s sekretariat og andre dele af FN-systemet og møder både danske og udenlandske diplomater og FN-ansatte.

Dato: tirsdag 5. maj kl. 08.00 til fredag 8. maj kl. 18.00

Tilmeldingsfrist: 29. februar 2019 kl. 12

Sted: FN’s hovedkvarter i New York, 760, United Nations Plaza, Manhattan, New York City, USA

FN fylder 75 - tag med på studietur og oplev FN indefra

I 2020 fejrer FN 75-års jubilæum. I den anledning inviterer FN-forbundet sine medlemmer og øvrige FN-interesserede på studietur til FN's hovedkvarter i New York. Tag med os 5.-8. maj, når vi besøger centrale kontorer i FN’s sekretariat og andre dele af FN-systemet og møder både danske og udenlandske diplomater og FN-ansatte.

Undervejs sætter vi fokus på FN's arbejde med konfliktforebyggelse, fredsbevaring og genopbygning af skrøbelige stater, ligesom vi vil høre mere om FN-reformer og få en status på Verdensmålene. Du kan se det foreløbige program her

Tilmelding skal ske via fnforbundet.nemtilmeld.dk/139/ Bemærk, at der er et begrænset deltagerantal, og at afslag på deltagelse følgelig kan forekomme.

Praktiske detaljer:

Dato: 5.-8. maj 2020 (vi anbefaler ankomst senest 4. maj og hjemrejse tidligst 8. maj efter kl. 17.)

Pris: 2.000 kr for medlemmer og 2.500 kr for ikke-medlemmer (ikke medlem? Skynd dig ind på fnforbundet.dk/engager-dig/bliv-medlem)

Prisen inkluderer forberedelsesseminar i Danmark, 4 dages mødeprogram i FN i New York med danske rejseledere samt rundtur i FN.

Ikke inkluderet: Fly, hotel, kost, lommepenge og lokal transport.

Bemærk! FN-forbundet kan ikke være behjælpelig med booking af fly og hotel, men rejselederne kan rådgive om egnede flyruter og hoteller. Læs mere her. Kontakt Theresa Hansen for nærmere information: therehansen@gmail.com

Tilmeldingsfrist: 29. februar 2020. FN-forbundet forbeholder sig ret til at aflyse turen ved for få tilmeldinger umiddelbart efter denne frist.

Undrer du dig over den omfattende information, vi beder om, når du begynder din tilmelding, så er det alene af hensyn til sikkerhedsgodkendelse og akkreditering til FN’s hovedkvarter. Alle data vil blive slettet efterfølgende.

UN Photo/ Rick Bajornas