15. August 2019

Kom med på besøg i FN Byen

FN-forbundet inviterer hermed til studietur til FN Byen tirsdag den 29. oktober 2019. Tag med os til de flotte og bæredygtige bygninger i Nordhavn og mød bl.a. FN’s Udviklingsprogram (UNDP), FN’s Befolkningsfond (UNFPA) og FN’s Fødevareprogram (WFP).

Besøget starter med en frokost efterfulgt af rundtur i bygningen og møder med nogle af de mange FN-organisationer, der har til huse i FN Byen.

Hvornår:
 -- NY DATO -- tirsdag den 29. oktober 2019 kl. 12-16

Hvor: FN Byen, Marmorvej 51, 2100 København

Pris: 125 kr inklusiv frokost (drikkevarer kan tilkøbes)

Tilmelding: Senest 25. oktober 2019 på linket fnforbundet.nemtilmeld.dk/132/

12.00 Vi mødes ved hovedindgangen for indtjekning. Husk gyldigt billed-ID!

12.15 Frokost i kantinen (drikkevarer er ikke inkluderet i prisen men kan tilkøbes

13.00 Introduktion til FN Byen, inklusiv rundtur i bygningen

13.45 Introduktion til: Udvikling og verdensmålene (UNDP) Klima og miljø (UNEP) Befolkningsspørgsmål (UNFPA) Sult, fødevarer og nødhjælp (WFP)

16.00 Vi siger tak for besøget!

Deltagere sørger selv for transport til og fra FN Byen. Der kører S-tog og busser til Nordhavn station, hvorfra der er ca. 10 minutter til FN Byen til fods. Der vil blive forsøgt arrangeret samkørsel for jyske deltagere. Tilkendegiv derfor gerne ved tilmelding, om du kan stille bil til rådighed. Fordeling af udgiften aftales deltagerne imellem.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til turleder Kurt Nielsen, tlf. 29 28 80 73 eller mail kurtnielsen.kn@gmail.com